Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą informacją prasową dostępną w zakładce Media. Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych oraz porozumienie w sprawie stosowania znaków ostrzegających na etykietach to działania, które wdrażamy w ramach promowania odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Inicjatywy te są efektem projektu, który rozpoczęliśmy w zeszłym roku, na podstawie decyzji podjętej przez Walne Zgromadzenie ZP PRW.
Członkowie naszej organizacji sukcesywnie zmieniają etykiety, zamieszczając na nich znaki ostrzegające przed niebezpieczeństwem związanym ze spożywaniem alkoholu – w jakiejkolwiek ilości – przez kobiety w ciąży, kierowców oraz osoby niepełnoletnie. Wykraczając poza normy ustanowione przepisami, stosują Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych ZP PRW, aby zapewnić uczciwość i odpowiedzialność w procesie sprzedaży oraz określić odpowiednie, spójne standardy dotyczące treści o charakterze marketingowym i sposobu ich rozpowszechniania.