Segment win grzanych to kategoria od lat powoli rosnąca stabilnie, mimo specyfiki tych produktów charakteryzujących się dużą sezonowością. Grzańce są dostępne w ofercie wielu firm winiarskich od lat, każdego roku ich receptury są jednak udoskonalane…
Zbliża się ta część roku, na którą szczególnie się wyczekuje. Święta, Sylwester, Nowy Rok – uroczystość jedna za drugą, a chwilę po tym karnawał. Tysiące okazji do spotkań z rodziną, przyjaciółmi, miłe chwile spędzane we…
ZP PRW zlecił Instytutowi IBRIS przeprowadzenie badań społecznych na temat kwestii niezwykle istotnych dla branży winiarskiej. Zapytaliśmy o stosunek Polaków do reklamy alkoholu, sprzedaży wina przez Internet oraz reglamentacji miejsc sprzedaży. W czasie konferencji prasowej…
O tym jak rośnie polski rynek wina, o stosunku Polaków do reklamy alkoholu i jego sprzedaży sprzedaży przez internet rozmawiał Jerzy Kwaśniewski - prezes Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa z redaktor Elżbietą Mamos z Naczelnej…
Zbliżający się wielkimi krokami okres świąteczno - noworoczny to szczególny czas dla branży winiarskiej. Sprzedaż napojów alkoholowych znacząco wzrasta, na rynku pojawiają się nowe produkty, mają miejsce ciekawe akcje marketingowe. Członkowie ZP PRW solidnie się…
Zapraszamy do obejrzenia materiału na temat konferencji "Głos Polaków sprawie wina" opublikowanego przez portal Świat Rolnika. https://youtu.be/gZbsiz9xt7U